Evhamlikurabiyeanne 8+5 im ultrasona göre hic sormadım sadece kalp atisi iyi mi dedim evet ritmik dedi 🙈 kizimdayken kac atıyor diye doktora sormustum cok atıyor cinsiyet tahmini kalp atisıyla yapılmaz demisti gülmüştük🤣
Tekoo_ Evhamlikurabiyeanne evet ama bazıları da kalp Atışı fazlaysa kız falan diyorlar işte öğrenene kadar böyle merak 😂