Adetimin 4. Günü başladım sabah akşam 5 gün klomen içtim şu an adetime 15 gün var takvimim bugün yumurtlama gösteriyo ama daha erken ya da daha geç olma ihtimalide var mı yumurtlamanın çünkü 2 gündür şeffaf akıntım vardı erken yumurtlama olabiliceğini düşündüm her günü değerlendirmeye çalışıyorum
Kullananlar tecrübelerini paylaşırsa sevinirim kızlar şimdiden herkese teşekkürler