HZYA çok teşekkür ederim, benim önce nişanım gelmiş saat akşam 6 gibi, buradan gördüğümle tahmin ettim zaten akıntı olarak değil peçeteye kahverengi kırmızı leke olarak geldi, içim rahat etmedi hastaneye gittim 3 cm açıklık olduğu söylendi bu sırada sancılarım henüz yoktu yatış istemedim eve geldim, saat 10 gibi kasıklarımda ağrı başladı saat geçtikçe ilerledi gerçek sancı mı yalancı mı karar veremedim çünkü hep belden sırttan ağrı yayılır dediler bende son ana kadar belde sırtta hiçbir ağrı olmadı sadece kasıklarımda oldu. Saat gece 3 gibi artık gittim hastaneye çünkü ağrı sıklığı bırakın 5 dakikayı 2-3 dakikada bir giriyordu hastanede açıklığa 5 cm dediler yatışım oldu artık NST ye bağlanıp sancı çektim herhangi suni sancı verilmedi 6 cm açıklıktan sonra çok hızlı ilerlemeye başladı zaten 6 buçukta doğumum gerçekleşti fakat benim çok fazla dikişim oldu zorlayan şey bu oluyor ama yapacak bir şey yok bu günleri de atlatmayacak mıyız diye kendimi teselli ediyorum ☺️