Selinmoon Lavinya_21 16. Haftada %100 kız olduğunu öğrenince dayanamadım . Zıbın aldım bir iki tane 😂 çok güzellerdi 😍
nunusmom Lavinya_21 😂😂😂 bna göre geç kalmadım da etrafımdakiler hep öyle diyor 😂 sen evet sen baya bayaaa beklemişsn 😂
Lavinya_21 nunusmom yok yok yavaş yavaş insan alır hazırlar ne varkı. Bir dahaki gidişimde zıbın bez 2. 3 takım. Agız mendilş emzik alırım. Onun dışında ufak tefek şeyler kalır. İlk oglumda da öyle yaptım cogu seyı Dogumdan sonra aldım vala😅
nunusmom Lavinya_21 ay ne biliyim ağırlaşırım yorulurum uğraşamam diye erkenden halletmiştim bn ilk geneliğimde
Ilkay08 Lavinya_21 evet yaşamayan anlamaz Allah bütün bebekleri korusun . Eger ablanız verıcekse cok iyi zaten alıyoruz 2 ay sonra olmuyor bi dünya para malesef
Lavinya_21 Ilkay08 aynn kesınlıkle benimde öyle 2 ay için ayırıcak fazla bi bütçem yok maalesef oldugumuz şartlar altında. O yüzden ablamın verıcek olan kıyfetlerı kullanıcam
Yusufeymenimm Lavinya_21 ben 20 haftalığım kızım olucak nasipse 4 takım aldım zıbınlar havlusu ağız mendili gibi şeyler aldım çok mu acele ediyorum 😅
Lavinya_21 Yusufeymenimm yok kız bencede cinsiyet ogrenınce yavas yavas alınması gerek. Benim cogu seyi ablam verecegı için almadım simdiye kadr 😅
Kahverengi Lavinya_21 25 haftalığız herşey tamam bide ikinci bebeğim olduğu için aman aman eksiğim yoktu 30 haftada hastane çantam hazır olur oğlım 35+6 gelmeye karar vermişti ondan dolayı erkenden hazır olsun kafam rahat olsun 😊
Lavinya_21 Kahverengi aa evet cok iyi yapmışsınız. Benimde ikinci cocuk ama ilki erkekti o yüzden kıyafetler uymuyor 😅. Ablam verıvek cogu seyı kızı 6 aylık simdi
Ceviz6550 Lavinya_21 bende 28. Haftadayim kıyafet işimiz bitti yıkadım utuledim dolabına yerleştirdim iyi ki yapmisim diyorum çünkü agirlastim hemen yoruluyorum belim ağrıyor
Lavinya_21 Ceviz6550 ayn zor oluyor vala. Benim ablam verıcek cogu seyı o yüzden kendimi agırdan aldım
Yusufeymenimm Lavinya_21 yaa benim kimse yok evde bir bebek çorabı yoktu hepsini bir anda almaya kalkınca çok fazla tutuyor o yüzden parça parça alıyorum
Kahverengi Lavinya_21 benimde ilki erkek ama hep ikinciyi düşünerek çoğu şeyi toprak tonları nude tonlar almıştım 😊ne güzel şanslısınız benim vere bilcek bir tanıdığım yok maalesef
Lavinya_21 Yusufeymenimm ayn kesınlikle parca seklınde alınsa daha iyi. Bende geri kalan eksikleri yavas yavas alcam kıyafet dışında
Lavinya_21 Kahverengi evet ya o konuda şanslıyım vala bi ablam bebek yatagı verdi bi ablam bebek kıyafetı verıvek😅