mervesolmazcan Merhaba yarın sabah sezeryan doğumum olacak doktor spinal anestezi yapacağım dedi çok acıyor mu acaba uyuşturma nasıl oluyor sezeryan olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi
Yesimkso mervesolmazcan ben de ilk doğumumu spinal oldum inanın iğneyi vururlarkeb bile hiç bişy anlamıyosunuz zaten ilk kez ameliyat olacaksanız o soğuk ortam falan insanı daha fazla geriyo. Oturur pozisyonda iğneyi yapıyolar zateb sonra yatırıyolar ve anında uyuşuyo. 2. Hamileyim ve kesinlikle spinal olmak istiyorum bebeği anında görüp duyuyosun çok güzel bi duygu:)
Zeyno098 mervesolmazcan hiç acımıyor normalde kan alımı daha çok acıtıyor öyle düşün. Kendini asla kasma ve hareket etme iğne olurken o kadar