Yazgull_kurt22 Merhaba arkadaşlar daha önce post acmıştım Bi kac gündür mide bulantısı sık idrara cıkma koku hassasiyeti halsizliğim var randevu aldım tam günüme 4 gün kalaya denk geldi gitsem hamile olduğum cıkarmı
HilalEyce Yazgull_kurt22 önce evde test yapsanız daha iyi olur. En azından pozitifi görürseniz beta bakılır. Artış takip edilir. Erkenden gidince kese vs. Görülmeyebilir
Alpsmommm Yazgull_kurt22 tam 7 gün vardı gittim kadın doğuma söyledim gebelik şüphem var dedim kan verdim ve çıktı 🙊😁
Limonlukekkk Yazgull_kurt22 bende 4 gun kala öğrendim evde erken gebelik testi al yap canım belli oluo
Alpsmommm Yazgull_kurt22 regl ağrısı gibi ağrım vardı kasıklarım ve belim çok ağrıyordu bende dayanamadım kan verdim 14.10 ile öğrendim
Yazgull_kurt22 @Limonlukekkk o kadar heyacanla bekliyorum bakalım tekrar yapacağım inşallah vardır aranızda hamile arkadaşlar varsa dualarını bekliyorum
Yazgull_kurt22 @Limonlukekkk yok ama daha önce Bi kürtaj Bi tanede düşük yaptım o yüzden Bi tane daha olmasını cok istiyorum
mrp2023 Yazgull_kurt22 Yazgull_kurt22 belirti bazen hiç olmuyor canım belirtilere çok takılma bence herkeste olacak diye bişey yok
mrp2023 Yazgull_kurt22 adet gecikmesinden 4-5 gün sonra idrardan bi daha test yap pozitif çıkarsa bence doktora git negatif çıkarsa zaten adet olursun veya geç döllenmedir testi yenilersin
Alpsmommm Yazgull_kurt22 hayırlısı olsun hakkınızda inşallah vardır 🤲 Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın
Yazgull_kurt22 @Alpsmommm sağlıkla kucağınıza alın bende mide bulantısından mahvoldum hissediyorum var gakiba
Alpsmommm Yazgull_kurt22 Amin inşallah bende zaten kan verdim daha sonucu çıkmadan bulantı oluyordu ama kusturmuyor 🤦♀️ inşallah vardır sizinde 🤲