Myrtle Zeynos270 benim 13 ve 17 de tahminde bulundu doktor kiz demisti. 21de zar zor gordu kesin kiz dedi 22 detaylida da kiz oldugu kesinlesmis oldu. Bende detayliyi bekliyordum hazirlik icin bir acelem yoktu. :)
tcangrk Bir ay daha bekle canım inan bacak uzunluğu karnın şekli filan hiç belli olmuyor bunlarla ben 19. Haftamtayım daha yeni belli oldu kendini gösterdi en sağlıklısı 16. Sonradan oluyormuş cinsiyet için
tcangrk Zeynos270 Yok canım ilk bana 12. Hafta da kız dedi kıza çok benziyor dedi 16. Haftada gittim erkek dedi şimdi detaylı ultrason var bugün de devlet hastanesi ne üçlü test sonucu için gittim erkek dedi pipisi görünüyor dedi gösterdi galiba erkek artık o yüzden biraz zaman geçsin dedim çünkü hiç belli olmuyor