Mevlude_Sahin ilayda27 İlk oğlumda kestirmiştim. Omuz hizasında kullanıyordum 2, 3 ayda uzasa hemen giderdim. İkinciye hamileyim uzun süre Kısa kullandığım için biraz uzatmak istiyorum hiç kestirmedim. Ama uçlarından biraz aldırıcam yine
Myrtle ilayda27 ben kestirdim. Doktora da sordum kesimin hic bir alakasi yok dedi. Diyanetin sayfasindan baktim bi sakınca yok yaziyordu.
Aysee1123 ilayda27 Doğru olma ihtimali var mı sizce akla mantığa sığan birşey değil 😊 Kestirin yani ben 9 ay boyunca en az 5 kere kestirmişimdir
NM_mom Batıl bir inanç, ilk gebeliğimde kestirdim şu an 2. Gebeliğim yine kesilmesi gerekirse kestiririm
gencbir_anne Bana saçma geliyor saçla ömrün ne alakası var diyorum ama işte annelik böyle bişey galiba bekleyeyim yine de doğumdan sonra kestiririm diyorum😂
ilayda27 Aysee1123 normalde böyle şeylere hiç inanan biri değilim ama hamilelik insanın dengesini değiştiriyor