36+0 haftalık gebeyim arkadaşlar.31den beri suyum azalıyor,kendim de aktığının farkındayım.Bebeyin boyu 48,kilosu 2600 filan.Doktorum çok zayıf gelişimi diyo.Bu hafta hastahaneye yatışını verelim,gelecek hafta bebeyi alalım diyo.Ben 38i beklemek istiyorum,sizce doktorumumu değişiyimmi?