Meralll002 İkinci gebeliğim ikisinde de 5 haftalıkken şekerim çıktı. Doktorum diyet önermişti ki gittiğim diyetisyen vardı paketli, beyaz un, şeker gibi şeyleri minimuma indirmiştim. Açlık ve her yemekten 1 saat sonra ölçüm yapıyordum ilk doktorum o yüzden şeker yüklemesi yapmamıştı. Bunda da ben yaptırmadım zaten şekerm var biliyorum ekstra şeker yüklensin istemedim, diyet+iğne verir verirse.