Ozky 5 haftalık hamileyim. Methetmeler üzerine beykoz devlet hastanesinde bir doktora ramdevu aldım fakat 1 şubat tarihine. O zamana kadar doktora gitmemem sıkıntı olur mu 😥İptal edersem de o doktora randevu daha bulamam
erayinannesi_333 Ozky hiçbir sıkıntı olmaz canım bende 4 haftalıkken öğrendim hamile olduğumu 6+4 haftalikken gittim doktora 🌸
Gulsh61 Ozky iptal etme canım bende 5. Hafta gittim sonra 7. Haftaya kadar iki günde çise sıkısıp ultrasona gittim kese göründü bebek görünmedi 7. Haftada hem kese hem bebek hemde kalp atısı alırsın allahın ıznı ıle ama bu süre de dıkkat et yorulma
Bebelivekedili Bir aksilik hissetmediğin sürece sıkıntı yok bence gitmişken kalp atışını bile duyarsın
Ozky Ay teşekkür ederim içimi rahatlattınız💕. Sağlık ocağına gitmiştim teste sadece folik asit verdi doktor gidene kadar sadece bunu kullanacağım
Toprakksx1 Ozky randevu iptal etme 4+4 de öğrendim kese var bebek görünmüyor dedi 7. Hafta da gittim kalp atışını duydum 🥰 ilk haftalar da ayakları yukarı kaldır koltukta otururken fazla ayakta kalma Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin.🥰🌸