Kızlar bugün 35+4üm. Doktora gittik doktor 7-10 güne sezeryan ile alalım kilo alımı iyice durmuş dedi. Birkaç haftadır geridendi zatn bugün 32+3olaral gözüküyordu sanırım 2200 gr gözüküyordu. Bunu yaşayan var mı aşırı üzgünüm hem küçük doğacağı için hem sezeryan diye değiştiği için küvez korkusu vs vs