Kızlar merhaba :) şöyle bi konuşalım istedim. Göbeğiniz ne kadar çıktı ? Benim az değil ama sanki bazılarında gördüğüm kadar da çok değil :) 4, 5 kg falan aldım toplam. 20+1 de bebek 340 küsür kiloydu çok şükür her şey çok yolunda dedi doktor. Siz neler yapıyorsunuz ? Kefir mu kaşar falan yemeğe çalışıyorum, buradaki tecrübeli analar öyle yazmış :) Var mı gelişmeler sizlerde