tugbaa1202 Kizlar selam ben bebek icin pompa almayi düşünüyorum elektrikli ama marka olarak bi turlü karar veremedim uygun fiytli olmasi acisindan kiei düşünmüştüm ama 1 ay sonra cekim gucu azaliyoe yzmis herkes. Biberonlarimi philips avent aldim o yuzden aventin makinesini alacaktim ama lansinoh da cok tavsiye ediliyor. Philips avent ve albainoh arasinda kaldim. Kullananlar memnun kalanlar belirtebilir mi ?
Daisyy000 tugbaa1202 Lansinoh aldım, gogus uçlarım mahvoldu,aylarca ağlayarak emzirdim.Ön sütü güzel sağarken,yağlı sütü çekemiyordu, o dönem acemi olduğumdan sütüm yok çocuk aç kalıyor diye çok psikolojim bozulmuştu. O sebeple asla önermem
gencbir_anne Aventte lansinoh da güzel marka bence ikisi de olabilir ben lansinoh almayı düşünüyorum biberonu da lansinoh aldım emzik avent sadece