Kızlar sağlık ocağında tahlil vermiştim kan değerlerim 7.3 çok çok düşük dedi doktor kan ilacımı yükseltti ama acilen serum kan takviyesi yapılması lazım dahiliyeye git dedi . Doğumumu çok etkilermiş varmı böyle düşük olup serum takviyesi alan çok tedirginim