Mercimek07 canım 28.haftamdayım dişim ağrıdı doktora dedim dişçi gideyim mi zararlımı diye benim doktorum git dedi gittim şimdi kanal tedavi yaptırıyorum , haftaya kanal bitecek . AMa sen kendi doktoruna danış sonra git herkesin hamileliği riskleri bir olmayabilir canım. Dikkatli olmakta fayda var geçmiş olsun