Annem bana hamile iken aynısı olmuş fakat çok zorlu geçmiş. Doktorum korkulacak birşey yok diyor fakat çöpü kişi suni ile başlayıp sezeryan olmuş sonunda . Az biraz açılmam olsa hiç sorun etmeyeceğim fakat hiç yok. U da suni sancı ı da beni epey zorlayacağı düşüncesini oluşturuyor