32+3 haftalık hamileyim iki gündür vajina agrısı yaşıyordum ama bebek baskı yaptıgı için ağrıyordur diye düşündük dün gecede hafif kanamam oldu acile geldk yatış verdi doktorum ciğer geliştirici iğne yaptılar nstde sancım yok açılmam yok ama nişanımın geldiğini söylediler hafif pembemsi kandı bu durumu yaşayan oldu çu çok korkuyorum şuan kilosu 2300 bebeğimin hemen doğum olur mu ilk tecrübem lütfen yardımcı olunn