Kızlar bu benim ikinci gebeliğim ama ilki 49cm doğdu ve belli bir haftadan sonra kaç cm uzadı hatırlamıyorum. Bunda en başından beri boyu uzun gidiyor 34+4 ün dün 49 cm dedi doktorum doğuma kadar kaç cm daha uzar ayaklı tulum küçük mü gelir ayaksız tulum veya 3 ay takımlarının altınıda koyayım mı hastane çantasına ? Yada yenidoğan takımlar kaç cm ye kadar oluyor bilginiz var mı