Kızlar 26 haftalık gebeyim doktora her gittigimde farklı bişey söylüyorlar birisi kız diyor birisi erkek diyor kafam çok karıştı tabiki oncelikle sağlıklı gelsin cinsiyet önemli değil ama insan hevesleniyor biseyler almak istiyor varmı önerebileceginiz bır şey