Merhaba arkadaşlar gebeliğimin 12’nci haftasındayım hamile kalmadan öncede de kabızlık veya basurluk sorunum vardı şimdi hamileyim ve ara sıra büyük lavabomu yaparken kanama görüyorum doktorum gebeliğe engel değil diyor ama içim de rahat değil aranızda bu sorunu yaşayan var mı