baby58 ben erkek olursa barlas koyacam demiştim gebeliğimin başında millet bana ay öne öyle kusar gibi çok sert bi isim demişti halbuki o kadar güzel bi isim ki asil duruyor ismi gösterişli tam bir beyefendi 😂🤭 karan da güzel ama dediğin gibi karam Kara derler mi diye düşünmeden edemiyor insan