denizalismom Merhaba arkadaşlar, hava nemlendirici almayı düşünüyorum. Bugün A101 e Kiwi markasının geliyor. Kullanıp memnun olan varmı acaba ? Ya da önerebileceğiniz başka marka varmı ? Önerilerinizi bekliyorum 🙏🌸
bdenerigokce denizalismom doktorlar önermiyor maalesef, çünkü alıştığını ve sürekli gerektiğini söylüyorlar
denizalismom bdenerigokce bulunduğum şehir de hava çok kuru , benim bile sürekli burnum tıkanıyor kendim için bile kullanırım
Yozgee denizalismom magazalara tek 1 adet gönderiyorlar çünkü Siz ısrarla isteseydiniz başka magazadan talep ediyorlar