Leylagldr Merhaba kızlar, 10. Haftamdayım,1 haftadır prilam dr kullanıyorum ama öğlen bir tane aldıktan sonra belim ağrımaya başlıyor. Sizlerde böyle olan var mı acaba ? Uykumu da getiriyor ama bu birçok annede oluyormuş diye gördüm
sevimuslu Leylagldr bel ağrısını bilmiyorum ama uyku ilaçla ilgili değildir muhtemelen 1. Trimester genel olarak çok uyku ve yorgunlukla geçiyor 🫣 bende gunun 18 saati falan uyuduğumu bilirim kafamı koyduğum yerde sızıyordum resmen 🥹
Myrtle Leylagldr bel agrisini bende bilemiyorum. 10. haftadan beri iciyorum 22 haftaligim. Gece 1 tane aliyorum. Gunduz 2 3 kere icmistim uyku yapiyor gibi geldi gunduz almiyorum hic
cokbilmismom Leylagldr bel ağrısı hamilelikle ile ilgilidir bende yapmadı. Gece yatmadan iki tane alıyordum 11. Haftada başladım acayippp uyku yapıyor sabahlilari 12ye kadar kafam kalkmıyordu. 20. haftada zorla bıraktım. 3 4 gün sabredince ilaca ihtiyacım olmadığı anladım.