Tuvaletim gelince alt karnımda kasılma oluyordu 3 gündür dün acilde idrar tehlilinde az bi enfeksiyon çıktı ondan olabilir denildi monurol içtim gece yatmadan sabah doktora gittim bebek doğum kanalına baskı yapıyor dedi ondan kasılmalar oluyormuş ve gün içindede kasılıyor kasıklarıma belime ağrı vuruyor endol ve enfeksiyon ilacı verdi doktorum bu arada 25 haftalığım çok korkuyorum erken doğum riski teşkil edecek yine diye başına gelen varmı acaba