Başka bi paylaşımda da böyle cevaplar görmüştüm , önemsiz dense de prıgestan ya da başka bir şey vermiş hep doktorlar . Benim gittiğim doktor acayip rahat bi doktor , bu rahatlıktan mı yoksa bilgi eksikliğinden mi yoksa gerçekten önemsiz bi durum mu bilmiyorum ama bana niyeyse normal bi durum gibi gelmiyo . Birinci hamileliğimde hiç yaşamadım böyle bi şey . Bir de evet kahverengi önemsenmiyo ama sürekli olunca önemsenmesi lazım diye düşünüyorum bir de bikaç kere de kırmızı oldu zaten . En iyisi ben başka bi doktora görüneyim 😔