Tinii_minii_mom benim ilk gebeliğimde gelişim geriliği vardı. Hep doğumu erteledim. Ama şehrin imkanları kısıtlıydı küvez yoktu. Küveze girerse 2,5 saat mesafede başka şehre göndercez dediler. İşyerinde izin konusu aile bireylerimin başka şehirlerde olması vs vs derken doğumu yapmalarına izin vermedim. 39. Haftada sezaryenle 2300 gram doğdu ve 7 gün küvözde kaldı şu an 18 aylık çok şükür çok iyi gelişim geriliği ile doğdu ama sütüm çok yaradı çok iyi toparladı. 3. Ayda yaşıtlarını yakaladı dedi doktor. Birkaç doktora daha danışın ve içinize nasıl siniyorsa öyle yapın. Ama normal şartlarda anne karnında ne kadar kalırsa o kadar iyi diyoruz ya o normal şartlarda işte gelişim geriliği varsa büyümesi için ne kadar çabuk anne karnının dışına alınırsa daha iyi 🙏🏻