Yildiz_20 Aysesenaa bende her şey normal gidiyor hamile gibi mide bulantısı falan amma keseyi görmeyim için tedirginim 🥹
Haticeburak06 Aysesenaa şuan 20 haftalık o zamanlar çok uyuyodum sadece bu pek zorlayıcı bi hafta değildi zaten daha erken🤷🏻♀️
aneavr_i Aysesenaa Aynen bende yiyorum amma yine acıkıyorum çokta mide bulantım yok akşamlar bana bir haller oluyor sizede oluyorumu?
Aysesenaa Yildiz_20 Yildiz_20 bende salı günü keseyi gördüm, hiç tedirgin olma inşallah göreceksin ❤️
Ezgikurt Aysesenaa normalde bizden beslenmiyo bu haftalarda bebisler ama ben kurt gibi ac uyaniyorum bazen gece ackigima bile uyaniyorum😂
Aysesenaa Yildiz_20 bana bebekle ilgili bişey demedi kesemi gösterdi sadece kalp atışı da haftaya netleşir dedi o şekilde
Tugcetek7 Yildiz_20 ben en son 5+3 de gittim sadece keseyi gördü beta yı ölçtü 7515 çıktı 1 - 2 hafta sonra gel kalp atışı duycakmıyız ona bakalım dedi önümüzdeki hafta gitmeyi düşünüyorum
Tugcetek7 Aysesenaa 5. Haftada başladı hatta mide yanmasıyla başladı şu an 6 +2 deyim mide yanması hafifledi bulantı ve kusmayla devam ediyorum ilk hamileliğim de de çok bulantım olmuştu
Ddyygg Ben rahat geçiriyorum sanırım arar sıra mide bulantısı ve mide yanması oluyor sadece 🤭 6. Haftaya girdik bakalım pazartesi günü randevum var keseyi görmek için acayip heyecanlıyım