Elif1997 Kizlar internette gördüm yaptım çok kopururse oğlan hiç köpürmesse kız diyordu yaptım ben bu gün ve aşırı köpürdü taştı hatta siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında yapan var mı?
3438FG Elif1997 suyla bile köpürürken idrarla köpürmesi normal değil mi? Ayrıca idrar hafif asidiktirde. Yani ben pek inanmıyorum böyle şeylere.
Elif1997 sakinanneee3 canım benim oğlan kız fark etmiyor çünkü iki duyguyuda tattım ne gelirse ben sadece denedigim bir şeyi sizlere de söylemek istedim
Elif1997 Benim öncede yaptığım bir şey tutuyor kızımda yaptım tuttu öbür hamileliklerimde de yaptım tuttu gene karşıma çıktı şimdi ve gene yaptım tutan bir şey bence ilk bana da komik gelmişti yapınca ve olunca şaşırmıştım 🤣🤣🤣
Elif1997 Kizlar ben cinsiyet ayırmıyorum çok şükür 5. Gebeliğim iki kızım iki oğlum var sadece sizinle paylaşmak istedim rabbim bana ne verirse razıyım çünkü iki duyguyuda tattım ne gelirse razıyım