Kızlar merhaba. Dün kan uyuşmazlığı iğnesi oldum. Saat 1 de gittik hastaneye gelmesi akşam 5 buçuğu buldu iğnenin. O saate kadar bebek alışverişi yaptık biraz yürümüş bulundum. Akşam çok yorgundum nefes alamıyordum. Sabah oldu uyandım aşırı halsizlik var kahvaltı yapttım uyudum tekrar suan hala aynıyım zor nefes alıyorum yorgunum. Konuşmak bile istemşyorım. İğne vurulup da bu şekilde yan etki yaşayan var mı yoksa benimki mi üst üste geldi.