Yenianne251 tatlı bir isim ama insan için pek uygun değil ilerde kızınızla dalga geçilme ihtimalini ve kızınızın üzülme ihtimalini düşünün . İlkokul da ortaokul da yani çocukluk çağında böyle şeylere maruz kalan çok çocuk var o yüzden ona göre isim seçmeliyiz 🌸