Hnd77 Merhabalar hanımlar avent emzik almaya karar verdim sonunda. Ama şimdide 0-3 ,0-6 ,6-+ Seçenekleri varmış hangisini alıcam hepsini ayrı ayrı mı alıcam bilemedim 🤷♀️
Ezgi14 Hnd77 canm ben 0-3 aldim. Zaten emzigi 2 ayda bir degismek gerekiyor 2li oluyor emzik. Sonra degisirsin