Vajinamda baskı vardı, bebeğim diğer günlere göre baya hareketsizdi ve göbeğim aşağıdaydı. Zaten gittiğimde sancı çıkmıştı ve bebeğin kanalda olduğunu söyledi doktor 1 hafta sonra gece kasık ağrısı ve bel ağrısı şikayeti ile gittiğimde 3 cm açılmam vardı. Suyu orda patlattılar ve doğum gerçekleşti