Ayse3536 2 li tarama testi az riskli nedir karşılaşan varmı risksiz oluyor mu yoksa az riskli orta riskli yüksek riskli diye mi değerlendiriliyor kızlar
Oyku60 Ayse3536 haftaya gideceğim bende canım gidenler yazar sa merakla bekliyorum bende kaç haftalık sin iz
Ayse3536 Oyku60 Şuan 13 hafta 6 günlüğüm canım geçen hafta verdim . Doktor risksiz diye birşey yok %0 risksiz diyemeyiz bilemeyiz az riskli diyor
Oyku60 Ayse3536 ben tam 10 haftalıkken çağırdı doktor insAllah temiz çıkar az riskli riskli olarak geçiyor yani bunu bilmiyordum