33 haftadan merhaba kızlar 53 kiloyum 32+2 bebeğim kilosu 2 kilo 60 gramdı eksikler tamamladım sadece lohusa takımı emzirme sütyeni hastane terlik kaldı bebekler kıyafetler yıkanıp ütülenecek asılacak eskiden bir günde bütün ev işleri yapardım ama bir gün toz alıyorum aynalar mutfak kapakları düzen bir gün tuvaletler banyolar ev süpür sil öyle geçiyor günlerim sizler nasılsınız normal doğum istiyorum bebek pozisyonu kafa aşağıda dedi doktorum 37 Çatı bakacağım dedi sezeryan oluyorsa 25 şubat normal olursa 7 mart dedi bide bebiş cinsiyet erkek çok hareketli balık gibi siz neler yapıyorsunuz ilk bebeğim 3.5 yıllık evliyim akşam menüde somon balık fırında kırmızı köz biberli makarna salata var siz menü neler var yarın bana fikir olur.🤍💓💖💘