Birikrabirsusam 32 haftalık hamileyim. Bugün kontrolüm wardı bebekte 2 hafta gelişim geriliği olduğunu söyledi doktor. Karın çevresi kilosu ve vücudu 2 hafta geriymiş. Böyle olan varmı neler yaptınız??
mervemurat16 Birikrabirsusam benimde karın çevresi geriliği var 1 haftaydı bir ara 2,5 oldu 36.cı haftada 2 ye düştü genetik dedi doktor 3 e kadar normal kabul ediyoruz dedi yeme düzenim aynı yavaş yavaş kilo almaya başladı 35 ten sonra haftada 300 gram alıyor.Boyu 1 hafta geride kafası normal haftasına göre karın 2 hafta geride
Mavidunyamm Birikrabirsusam Beslenmenize dikkat ederseniz bence düzelir. Bu aralar stresli bir şeyler yasadiysaniz ondanda olabilir. Ama bence beslenme şeklinize dikkat edin aradaki fark kapanır 🙏
Zynpsltn61 Benim bir arkadaşım da aynı şey olmuştu, beslenmesine dikkat etti ve normale döndü bebek. Balık, tavuk, yoğurt ve muz gibi bebeğe kilo aldıran şeyleri tüketin. Sorun olmaz Allah’ın izni ile.
Birikrabirsusam mervemurat16 şuan benim 2 hafta gerilik war. Ama bebeğin tüm vücüdu geri deymiş kafası karın çevresi kilosu vb. İnşallah düzelirler doğuma kadar
mervemurat16 Birikrabirsusam inşallah düzelir ama doktor normal dediyse problem görmediyse hiç üzülmeyin