17 gün önce normal doğum yaptım..doğumum birwz zor oldu dikişlerim var. vajinamın iç tarafında bi şişlik var ağrıyor yatarken ağrısını pek hissetmiyorum ama ayağa kalktığımda çok ağrı oluyor uzun süre ayakta duramıyorum yürüyemiyorum hâlâ toparlanamadım çevremde de sezeryan olanlar bile ayaklanıyor bu kadar süreye diyorlar iyice stres oluyorum nasıl olacak bu durum? :(