annesi53 Herkese merhaba bağırsağından polip aldıran var mı ben de iki tane varmış ama çok küçük sizin sonuçlar nasıl çıktı acaba bir sıkıntı çıkar mı merak ediyorum
annesi53 kumsal__ makatta kanama şikayetim vardı ama bir kere oldu dışkı da gördüm ve çok hafif karın ağrım vardı ara ara vuruyordu rektum da varmış iki tane ama çok minikmiş sonucu henüz gelmedi