Salihaa123 ben 1 buçuk sene önce Ayşe Şeyma hocaya gidiyordum doğumum orda oldu sezaryan oldu ve Ayşe hoca yaptı şuan 6 aylık hamileyim tekrar aynı hastane ve aynı doktora gidiyorum çok memnunum güler yüzlü ilgili Tv programına felan çıkmıştı hatta instagram hesabına bakabilirsiniz Zeynep Elmalı galiba onuda öneren oluyo ama ona gitmediğim için emin bir şey diyemem ama Ayşe hanıma giymenizi tavsiye ederim içinize sinmezse başka doktor bakarsınız