Golge2 sürekli acisada yürümek hem kanaman daha kolay bitiyor o ilk yoğunluk hem daha çabuk toplarsın bol bol kahve iç aci kahve baş ağrısı yaşamazsın ve gece en ufak bir agrida parol serum istemekten çekinme (özel hastane özen gosterir buna daha çok) bebeğin ne olursa olsun sürekli uyanıp seni emsin hastaneden çıkarken sarılık değeri xok iyi olmalı hiç hiç uyanmiyorsa çorabını çıkarıp topuklarina fiske vur (korkma canı acımıyor annelik iç güdüsü ile hayır canı acıyor yapmayın deme hemşire yaparsa) gece uyanık kalma bebeğin uyudukca uyu çünkü süt kaliteni dusurursun anne dinlenmezse sütü yerine oturmaz özellikle seseryanli anne çok geçmiş olsun şimdiden sağlıkla al bebegini 🙏♥️♥️