Neslihankrhmt Pazartesi 222 Salı 325 Çarşamba yok Perşembe 585 Nasıl kızlar ona göre haftaya kese görünür dedi sadece aspirin başladı progesteron gerek yok dedi ama yükseliş iyi mi sizce çok korkuyorum 😔😔😔😔
momofmychildren Neslihankrhmt İki günde bir artısı en az %50 olması lazım bana biraz düşük gibi geldi
Yasmiyy Neslihankrhmt 2 günde 2 kat artması gerek keşke çarşamba da verseydin daha sağlıklı sonuç olurdu
Wera Neslihankrhmt canım ben hiç beta artış takip etmedim kan verdim 300küsürsü sonra bilerek bekledim gitmişken kalp atışınıda duyuyum die 6 haftalıkken kalp atışını duyduk
Momofelisa momofmychildren iki günde bir artışı yüzde 50 den çok fazla olmuş yalnız Salı perşembe arasında yüzde 80 artış var
Filizefnan Wera ben de öyle yaptım ilk hamileşiğimde de şimdi bundan da öyle Bir kere verdim biraz strese soktuğunu düşünüyorum beta takibinin o yüzden hiç yapmadım ikisindede
momofmychildren Neslihankrhmt bu değerle zaten kese görünmez canım vajinalden bile 1000 üstü olması lazım görünmesi için
Neslihankrhmt Dmr4520 henüz kese görünmedi doktor bir şey söylemedi öğlenden sonra arayacağım bakalım 3′e doğru ne dersen kimse görülmediği için bir şey demedi
Momofelisa Neslihankrhmt Salı perşembe değerlerinize bakarsak gayet yeterli artmış. Endişelenmeyin. Haftaya vajinal ultrasonla kese gözükür Allahın izniyle
Momofelisa momofmychildren işte iki katı olması demek %100 artış olması demek, 650 olsaydı dediğiniz gibi iki katı %100 artmış demekti. Şuan ki artış %80 ve %66 üzeri artış yeterli görülüyor.
Momofelisa Neslihankrhmt evet canım artış yeterli gözüküyor şuan. Tabi yine ki gün aralıklarla test verip takip edersen daha net bişey söylenebilir. Yada dediğim gibi haftaya Salı çarşamba direk keseyi görmeye gidebilirsin.