Kızlar ben adetime 1 gün kala hacamat yaptırmıştım yapan kişi adet gecikmesi olur dedi 4 gün geçti adet olmadım bekledim 10 gün oldu test yaptım pozitif çıktı gidip kan verdim 615 beta değeri hamileymişim üstten muayene yaptı gözükmedi 1 hafta sonra yine gittim yine üstten gözükmedi alttan muayeneyle gözüktü adetimin üstüne hamile kalmışım kan verdim yükseliyor ama aradan 3 hafta geçti dün detaylı ultrasona girdim üst muayenede kese gözüktü içi geç oluşur dedi doktor korkuyorum dış gebelik olur diye 🥺