Bence alınmalı , gereksiz gören bir kesim de var ama ben gerekli görüyorum evim dubleks ve yatak odam aşağıda oturma odam üst katta bu nedenle gündüzleri bebekle beraber üst katta oturacağım için onu yatıracak bir yatak bakıyordum yataş juno ya baktım ama hem gereksiz pahalı hemde uzun ömürlü olmadığına karar verdim içi çok küçük maksimum 2-2,5 aylığa kadar kullanılır geldi bana, bende bu sebeple e bebekte sevi bebe reflü yatağını aldım babynest görevi görüyor ama biraz daha çıkıntılı ve daha uzun süre kullanılır bence..