Btlbet seboreik dermatit diye geçiyor. Vichy dercos kullanıyorum ben. Şampuan şuan çok pahalı ama iyi geliyor. Mutlaka dermatoloğa görünün eczanede şampuan hazırlatıyor 2 hafta onu kullanıyorsun daha sonra bi şampuan önerir onu kullanırsınız. Vaktiniz yoksa dercos u deneyim derim