Anneler üç hafta önce falan bebeğimin alnında belirgin şişlik var dendi limonumsu bir şekilde çıkıntı doktor normal yapisalda olabilir kafa yapısında bozukluk gozukmuyo dedi daha önce böyle söylenen oldu mu acaba alın kısmında belirgin şişlik varmış daha önce böyle bı yoruma denk gelmedim merak ediyorum böyle duyup sağlıklı Doğan minnaklar varmı 😔