Hilalaktscbk hiç sanmıyorum çünkü ilk de kızdı 2.de kız 😄bu arada hamileliklerimde çok farklıydı birbirinden ilkinde hiç bir sağlık problemi yaşamadım bunda başıma gelmeyen kalmadı tövbe est.😁hatta cinsiyetini öğrenmeden önce erkek galiba diye düşünüyordum