Bende 34+6 oldum bugün ama bana özelde erken doğum riski var dediler ilaç falan verdiler ertesi gün devlet acile gittim uzunluk çok iyi açılma yok falan herşey yolunda dediler sancı hissettiğim için biraz bekledik ama o kadar çok alttan muayene ettiler ki sanirim ondan kaynaklı hafif kanama oldu yani doktor sorun yok dedi ama benimde ishalim falan var bide o kadar alttan bakınca dedim başlar mi acaba 🫣🥲