prensinannesi2024 Kızlar ayın 10 nunda doğum ettim ama dün bebeğim gazi varmış gibi ısınıyor kırmızı oluyor ve ağlıyor kucagıma alıyorum dizim hafiften salıyorum uyuyor beşiğinde alıyorum ısınarak uyanıyor gazını da çıkarıyor yaşayan varmı
Liv3652 prensinannesi2024 emerken ya da beslerken hava doluyor oda bebekte gaz sancısı yapıyor ayaklarını karnına doğru çeker genel de ne kadar çıkartsa da bağırsak düzeni olmadığı için yenidoğan döneminde hep sıkıntı su an kendi oğlum dada var 24 günlük damla kullanıyoruz
hayalim35 prensinannesi2024 tam çıkarmıyordur erkek bebekler çok gazlı oluyormuş çoğu yani yeteri kadar çıkarmıyor demek ki
hayalim35 prensinannesi2024 ondandır bi teyze tatlı elma yağı ile ayaklarının altına masaj yap geçer demişti denemedim hiç dene istersen belki işe yarar
prensinannesi2024 Liv3652 cnm sanki kabız gibi ikiniyor kabız da değil ama bilemedim sancılı yada gaz