Kuzeyozum 37 haftalığım 36dan sonra bir gram bile kilo almamış bacakları 34 uyumlu, karnı35, başı36 doktor haftaya da bakalım dedi
Kuzeyozum Kuzeyozum başına gelen var mı haftayada hiç kilo almazsa doğuma alıcaklar 2600 gram şuan küveze girer mi🥲
Yprkk Kuzeyozum solunum sıkıntısı yoksa girmez kuvöze . Bebekler gelişimini 36. Haftada tamamlıyor zaten . Nadirdir 36. Haftadan sonra kuvöze alım.
Berivan6565 Kuzeyozum cnm benim kızım 35 den sonra durdu özel hemen alınması lazım fln dedi korkuttu beni devlete de gittim baktılar bi sıkıntı yok dediler 37 de kızım kendiliğinden geldi 2400 gr kuveze fln girmedi gayet sağlıklıydı sadece biraz minyon o kadar korkma her çocuk 3 kilo 4 kilo doğmak zorunda değil
Berivan6565 Kuzeyozum sana tavsiyem başka doktora daha görün cihazlarda bazen sıkıntı olabiliyor. Yanlış ölçüm oluyor başka doktora da göründükten sonra karar ver
cennettemel Benimde geride 28 haftadan beri mesela suan 38 haftaligim ama 36 yla uyumlu yarin dogumum var 2900 kilo doktorum bide solunum sıkıntısı çekmesin diye ciger gelistirixi vurdurttu nasip bakalim allahin izniyle yarin belli olucak
Kuzeyozum Berivan6565 çok teşekkür ederim inşallah benim de ciğerleri gelişmiştir kilosy gerçketen önemli değil
Kuzeyozum Berivan6565 doğru diyorsunuz mantıklıymış eğer haftaya da aynı sorun olursa gözükeyim o zaman
merii10 bnde şuan 36 haftaligim ama 10 gün geriden geliyr haftaya 37 haftada doktr sezeryan günü verdi şuan dha 2300 kg korkuyrm bnde kuvoze girer hem kg konusnda hem solunum yüznden fln diye 7 yıl snra bebeğime kavuştum çok korkuyrm bişey olur dye engel olamiyrm kndime 😔
Kuzeyozum merii10 stres olup bebişleri daha çok üzmeyelim inşallah çok sağlıklı doğar kilo hiç önemli değil zaten yeterki iyi olsunlar sizde moralinizi yüksek tutun güzelce dinlenin beslenin doğum tarihine kadar❤️