Merhaba arkadaslar adetin 21. Gunu kan verdim progesteron 4.47 cikmis iyimi acaba baska yorumlara baktigimda bir sitede catlamamis 10 alti problem filan yazmislr
Pco var bnde zaten 17-20 günler arasi yumrtluyorum ondan mi acaba bukdr dusuk cikti veya dr bukdr dusuge ilac filanmi veriyor